Regulamin sklepu i usług UnitedCraft Premium:

§1. Postanowienia ogólne

1. Regulamin sklepu jest zgodny z regulaminem naszego usługodawcy płatności oraz jest on dostępny do wglądu pod adresem https://paybylink.pl/partner/dokumenty/

2. Każdy użytkownik akceptuje regulamin sklepu UnitedCraft Premium wraz z zakupem usługi

3. Każda osoba, która zakupi dowolną usługę zgadza się z postanowieniami regulaminu dostawcy płatności, którym jest Serwis Paybylink.pl

4. Administracja nie odpowiada za utracone, zakupione produkty, które mogły wyniknąć np. z nadania blokady na konto gracza, który złamał regulamin lub taryfikator serwera UnitedCraft dostępny na stronie UnitedCraft.pl lub serwerze discord pod adresem https://discord.unitedcraft.pl

5. W przypadku awarii bądź sytuacji niezależnych od działania serwera UnitedCraft, administraca nie ponosi odpowiedzialności. Jednakże dołożymy wszelkich starań, aby zoptymalizować czas potrzebnego na przywrócenie usług do prawidłowego działania

6. Użytkownik po wykorzystaniu nieodwracalnych zmian w działaniu serwisu poprzez korzystanie z zakupionych produktów traci możliwość skorzystania z prawa odstąpienia od umowy.

7. Właścicielem sklepu UnitedCraft Premium jest: Paweł Jaworski Quantum NIP: 8842649923 REGON: 361229361

§2. Sklep UnitedCraft Premium

1. Zakupione produkty są jedynie wirutalnymi dodatkami do gry.

2. Konta VIP, SuperVIP, UltraVIP zostają przedłużone na okres kolejnych edycji.

3. Płatności SMS, Przelewem oraz PaySafeCard obsługuje firma Paybylink.pl NIP - 1182105129 REGON - 360726494

4. Odnośniki do kontaktu w sprawie błednego działania systemów znajduje się w zakładce Kontakt/Regulamin w sklepie UnitedCraft

5. Regulamin sklepu w każdej chwili może ulec zmianom bez potrzeby informowania użytkowników.

6. Produkt do klienta dostarczony jest drogą elektroniczną, a okres jego użytkowania definiowany jest przez informacje zawartą podczas zakupu oraz w regulaminie. Po czasie użytkowania klient traci możliwość użytkowania produktu, jeżeli nie wykupi go ponownie.

7. Sklep UnitedCraft Premium po pozytywnej autoryzacji płatności niezwłocznie wyda zakupiony produkt, lecz jeśli tego nie zrobi należy odświeżyć stronę główną sklepu, a w momencie kiedy błąd występuje dłużej niż godzinę skontaktować się z administratorem. Zastrzega się prawo do weryfikacji zgłoszenia usługi do 24 godzin.

§3. Administracja danymi osobowymi

1. Firma Paybylink.pl może przetwarzać dane wprowadzane podczas dokonywania zakupu takie jak imię, nazwisko, numer telefonu

2. Powyższe dane są zapisywane w celu weryfikacji konta

3. Szczegółowa informacja na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie https://paybylink.pl/cms/polityka_prywatnosci.php

§4. Kontakt i reklamacje:

1. W przypadku nie otrzymania kodu zwrotnego SMS PREMIUM, wysłania błędnego sms, nie zaksięgowanie przelewu - należy złożyć reklamacje na stronie https://paybylink.pl/kontakt.

2. W sytuacji prawidłowo wykonanej transakcji i nie otrzymania usługi należy to zgłosić po przez Email na adres [email protected] podając dokładną datę, czas oraz nick.

3. Rozpatrzenie reklamacji odbywa sie do maksymalnie 14 dni.

4. W przypadku niepoprawnego działania systemu PaySafeCard należy wysłać zgłoszenie na adres: https://www.paysafecard.com/pl-pl/pomoc/formularz-kontaktowy/